مالکین محترم کلیه پروژه‌ها, جهت کسب پایانکار و سند مالکیت از شهرداری های محل ساخت پروژه خود نیازمند اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی می‌باشند که از سوی مشاور مورد تایید این سازمان صادر و به آن مجموعه ارائه خواهد شد. استفاده از یک شرکت  مشاور آتش نشانی دارای صلاحیت و اطلاعات بروز, موجب تسریع در پیگیری امور و همچنین کاهش هزینه‌های ساخت و بهره برداری پروژه خواهد شد.

برای اخذ تاییدیه سازمان آتش‌نشانی می بایست مراحل زیر را طی نمود.

اجرای دستورالعمل پروژه ها و کلیه مراحل کار، از طریق سامانه بازرسی و کنترل خدمات ایمنی، مابین شرکت های مشاور آتش نشانی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صورت می پذیرد.

مالک ساختمان با دردست داشتن مدارک ذیل به یکی از شرکت های مشاور آتش نشانی مراجعه می کند.

  • اصل و کپی سند مالکیت ساختمان
  • اصل و کپی کارت ملی مالک
  • نقشه های فاز ۱
  • فیش پرداخت عوارض
  • تنظیم و عقد قرارداد مشاوره با شرکت های مشاور سازمان آتش نشانی
  • دریافت فرم تعیین شرکت که با مهر و امضای مدیر عامل شرکت
  • علامت گذاری نحوه فعالیت در مورد آن در فرم تعیین شرکت مجری
  • ثبت فرم مذکور (تعیین شرکت مشاور آتش نشانی) در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک
  • بعد از انجام این روند شرکت مشاور آتش نشانی وظیفه دارد اجرای امور پروژه را براساس مقررات پیش برده و در زمان های تعیین شده گزارش کار خود را به سازمان آتش نشانی ارسال نماید.

شرکت ایمن کنترل اوان دارای صلاحیت قانونی تائید شده توسط سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران می‌باشد. این شرکت مطابق با دستورالعمل ها, استاندارد ها و مقررات, با ارائه راهکارهای تخصصی موجب تسریع در روند پیگیری امور و همچنین کاهش هزینه های ساخت و بهره‌برداری پروژه خواهد شد.

توجه: تنها شرکت هایی مجاز به انجام این فرآیند هستند که جز لیست شرکت های مورد تایید و صلاحیت سازمان  آتش نشانی باشند وظایف تعریف شده برای این شرکت ها شامل  سیستم های کشف اعلام و اطفا ‌حریق, تهویه  و مدیریت دود پارکینگ و ایمنی در معماری می‌باشد.

 

LOGO IMEN CONTROL AVAN COMPANY
LOGO IMEN CONTROL AVAN COMPANY

ایمن کنترل اوان

icon sazaman atash neshani
icon sazaman atash neshani